Första skoldagen

Jahapp, då va första dagen i skolan avklarad. Nu blir det självstudier resten av veckan.

Har inte vart riktigt min dag idag; Slog i tårna (ja, flera utav dom) i morse precis innan jag skulle ut med hunden. Självklart så blev det blödande sår och tårna svullnade upp så jag inte fick på mig skorna =( Och nu på kvällen lyckas jag ju självklart slå i samma tår i bordsbenet =(
Nu när jag va ute med hunden så började det regna också, det som har varit så fint hela dagen...

Pratade me Älsk innan också. Saknar honom så... Får se om jag kan få råd att åka upp innan november då vi firar 1 år tillsammans =)
Snart är det december också... Då blir Älsk gubbe ;-) Har redan fixat presenten och julklappen är färdig den med, här är vi ute i god tid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0